מאמרים

דירות למכירה בהוד השרון

הוד השרון הוא שמה של עיר שאוחדה לה יחדיו. בשנת 1964 עם הצטרפותם לכלל מועצה מקומית אחת של הישובים מגדיאל, רמת הדר, כפר הדר ורמתיים. בשנת 1990 הפכה הוד השרון עיר ואם בישראל. אופיים החקלאי במקורו של הישובים על-בסיסם הוקמה הוד השרון, מכתיב גם היום צדדים רבים ויפים במראה פניה של הוד השרון, שיש בה ריבוי שטחים ירוקים וניחוח של פרדסים על-אף היותר עיר.

בעשור האחרון התברר מעבר לכל ספק כי מי שבחר לרכוש דירה בהוד השרון עשה עסקה מנצחת. מחירי הנכסים בעיר עלו בעשרות אחוזים – הן בכל הקשור בדירות והן בכל הקשור במגרשים, בתים פרטיים וקוטג´ים. התפתחות נדל"נית מבורכת זו משמעה כי בכל הקשור לתחום של דירות למכירה הוד השרון מבוקשת במיוחד, בין אם המדובר בדירות חדשות ובין אם בדירות ישנות.

חברת מידן מציעה למחפשים דירות למכירה בהוד השרון במטרה לרכשן, ליצור עמה קשר ולהתרשם ממגוון הפרויקטים הייחודיים שהיא בונה בתחומיה. עם וותק של למעלה מ-30 שנות פעילות ועם רקורד של בנייה עילית בישובי השרון הדרומי – רעננה, כפר-סבא והוד השרון, מבטיחה לכם חברת מידן התקשרות עסקית על בסיס של אמינות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. מפרטי הדירות מותאמים לסוג האוכלוסייה ולצרכים הפרטיים שלכם כרוכשים; העיצוב והתכנון נעשים בהתאם לרמת חיים גבוהה ומפנקת; הבניה נעשית בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק.

דירות למכירה בהוד השרון זה חברת מידן. שווה לזכור את זה.